Wij kunnen zelf vinden dat we goed bezig zijn, maar wie kunnen dat beter beoordelen dan de kitten eigenaren? Sinds kort vragen we mensen om hun beleving met ons te delen. Hier hun ervaringen:

Celine

Graag willen we jullie bedanken voor het fijne verloop van de “adoptie” van onze prachtige Celine. 😊 Wat zijn jullie behulpzaam, gastvrij en bovendien erg kundig. We hebben er een prachtig huisgenootje bij en genieten volop van de gezelligheid.

Elly Zwijnenburg

Sammie

Wij hebben een goede ervaring gehad met het aangaan van het kopen van een prachtig kitten bij cattery iCat. Het hele traject verloopt smooth en niets laat te wensen over als het gaat om de nodige informatie, foto’s en updates over jou eigen kitten. Wij zijn trotse eigenaar van de kater Sammie.

Sandra en Sandra

Momo & Toetie

In 2025 gingen wij op zoek naar een betrouwbare en liefdevolle fokker, en al snel kwamen wij uit bij Cattery iCat. Vanaf het eerste moment dat we binnenkwamen, voelde het meteen goed. De warme ontvangst, de zorg voor de katten en de duidelijke passie voor het ras gaven ons direct vertrouwen.

Tijdens de wachttijd werden we wekelijks op de hoogte gehouden met foto’s en filmpjes. Niet alleen van de ontwikkelingen, maar ook van de allerleukste en meest vertederende momenten. Dat maakte het wachten extra bijzonder en liet zien hoeveel liefde en aandacht er in de kittens wordt gestoken.

Onze furry vriendjes, Momo en Toettie, zijn uitgegroeid tot de meest sociale en knuffelige katten die we ons maar konden wensen. Ze volgen ons overal door het huis en er gaat geen dag voorbij zonder een gezellig moment op schoot. Ook bezoek valt het meteen op, we horen regelmatig dat mensen nog nooit zulke lieve, sociale Brits Kortharen hebben ontmoet.
Momo en Toettie maken ons gezin écht compleet. We zijn ontzettend dankbaar dat we via Cattery iCat bij hen terecht zijn gekomen.

Nogmaals heel erg bedankt, Jeremy en Joey, voor jullie liefde, zorg en betrokkenheid. Jullie hebben ons twee geweldige maatjes gegeven waar we elke dag van genieten.

Liefs,

Chelsea en Myron

Baloe

Ik zou jullie cattery voor 1000% aanbevelen.

Niet alleen voor de mooie lieve en welopgevoede Kittens maar zeker ook voor de manier waarop icat zijn selectie doet! Er wordt gekeken of wij bij elkaar passen… past de kitten bij ons en passen wij bij de kitten dat wordt op een positieve manier gedaan!

We vonden het fijn dat we zo vaak updates kregen over de zwangerschap en de geboorte. we konden  met alle vragen terecht die we hadden. Icat communiceert duidelijk over de kosten en werken met een koopcontract zo ben je zeker van de gemaakte afspraken.

Bij icat koop je een kitten waar goed voor gezorgd is tot de dag van ophalen en waar hun poezen moeders net zo belangrijk zijn ! Want dat zijn de queens off the house! Na de eerste 12 weken is het aan jou om al die liefde door te geven!

Als we nog een kitten zouden nemen dan is het absoluut weer via iCat! 

Bianca

Beer

We zijn vorig jaar in contact gekomen via de website voor een katertje en ik kreeg dezelfde dag al een berichtje terug. Jeremy vond het erg fijn dat we ons hadden voorgesteld en er was vrijwel snel een klik. Wat ik erg prettig vond dat Jeremy en Joey veel ervaring hebben en zo zorgzaam zijn naar alle katten en voor je klaar staan mochten er vragen zijn. We krijgen binnenkort een 2e iCat kitten, dat zegt genoeg 😃

Groetjes

Nicole

Tom & Minoes

Wij hebben twee kittens van Jeremy en Joey van ICat, en onze ervaring is zeer positief. We hadden al langere tijd de wens voor een Britse korthaar en volgden ICat al een tijdje via social media. Vorig jaar zagen we een oproep voor Tom, een kitten dat opnieuw geplaatst moest worden. Dat was voor ons het moment om te reageren. Jeremy reageerde snel terug en kon ons alles vertellen over deze prachtige kater. We maakten een afspraak en na het bezoek waren we meteen verliefd. Jeremy heeft ons fantastisch op de hoogte gehouden van Toms ontwikkeling, wat we erg fijn vonden. Na een aantal weken mochten we hem ophalen: een super sociale kitten die meteen zindelijk was. Bij het ophalen hebben we alles goed doorgesproken en kregen we een ontzettend leuk kittenpakket mee. Eenmaal thuis verliep alles vanzelf. Dankzij de goede tips kwamen we nergens voor verrassingen te staan. Een paar dagen later zagen we Minoes op de socials van ICat: een poesje dat vanwege omstandigheden teruggebracht was en ook nog eens het halfzusje van Tom bleek te zijn. Omdat we zo’n fantastische start hadden met Tom, hebben we goed de voor- en nadelen overwogen van een tweede kitten. Na een weloverwogen beslissing hebben we contact opgenomen met Jeremy. We vonden het een mooie gedachte dat Minoes bij haar halfbroer geplaatst zou worden. Zo gezegd, zo gedaan. Eenmaal thuis waren ze meteen onafscheidelijk. We kunnen niet anders concluderen dan dat de kittens van ICat worden opgevoed in een warme en sociale omgeving, en dat zie je duidelijk terug in hun gedrag. Wij raden deze fokkers dan ook van harte aan. Jeremy en Joey, ontzettend bedankt voor deze prachtige toevoeging aan ons gezin.

Bas, Jimmy en Sara

Deze website is gemaakt door Mijndomein